رأيت أبي المتوفى في سريره ويريد الأكل


اكلت الميت

أنا متزوجه حلمت أن أبي كان قاعد في سريره وقال لي أنا جيعان ورحت أجيب أكل له لما رجعت له (بس ماكنش ) مالي اكل لقيته بيأكل وماسك في إيده زي الجبنه الكيري بس على شكل إسطواني بيأكلها وعليها ورق فضي وكان بيأكلها وكان حيأكل الورقه بس أنا فتحتها له
علشان مايأكل الورق وبعيد وفاجئه أنا ماشيه في الشارع و بقول لإخواتي أنتو ليه سايبين أبويا كده عايزين نطمن عليه و رحت ليه في مكان كان محطه بنزين وكانه في خيمه بس من البلاستيك وبصيت عليه لقيته نايم بس عليه غطيان كثير وإطمنئت عليه و كان شكله عامل
زي شكل بنتي الصغيره (8 سنين ) .

التفسير :
أختي في الله أبيك يحتاج إلى صدقه جاريه  ويحتاج أيضا إلى الدعاء فقال صلى الله عليه وسلم ” يموت ابن آدم وينقطع عمله إلا من ثلاث ولد صالح يدعوا له .. صدقه جاريه ..أو علم ينتفع به..

عليكم بالدعاء له وفعل الخيرات له .

تفاصيل الرؤيا :
أنا متزوجه وأم حلمت بأني وبنت خالي قاعدين على طاولة الأنتريه عندي في منزلي وكنا لسه مخلصين أكل و قلت لها كلي فقالت لي أنا أكلت رغيف ونصف عيش من الكبير فقلت كلي أنت فنظرت إلي وما أكلت وجدت إني أكلت رغيف ونصف برضه بس من العيش البلدي العادي أبو شلن وصحيت علي كده.

التفسير :
أختي في الله أصلح الله حالك وبالك ويسر لك الخير ورزقك بكل خير
العيش هو خير ورزق ترزقينه على قدر ما أكلتي وعيش لك في الدنيا وحياه على قدر ما أكلتي أيضا رزقك الله العمر المديد مع صلاح العمل..


شاهدي أيضاً :



تعليقات الفيسبوك